BMW elektriautodest

Erinevad BMW mudelid

Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.

Muhv
Kasutaja avatar
Klubiliige EKBK
 
Postitusi: 2181
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: E36, i01s, F15

Postitus 08.02.2019 21:46 08

(Promo) Turgu on tulnud üks igati tubli i-auto. Kõik olulised lisad on olemas - ma ise valisin ;)
https://www.auto24.ee/used/3042613

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7650
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 11.02.2019 00:25 53

Vaidleks vastu. Kõige tähtsamad lisad on need, mida iga päev mitu korda kasutatakse.
Selleks EI ole automaatne parkimine, vaid hoopiski uste avamine. Ilma võtmeta.
Täpselt samatähtis nagu tagumised parkimisandurid või kaamera. Iga päev läheb vaja.
Kui vähekenegi maanteele läheb on adaptiivne püsikas see, mida kogu aeg tarvis läheb.
Muidugi tagantotsasõidu takistaja on boonus, mida eelnevaga saab.
Ja kui üldse muusikat kuulata, siis parem helisüsteem on alati väärt valik.
PS. Võtmeta kasutamine ja parem heli on väga odavad lisad, see on küll üllatav :shock:
KSP - kõrgsurvepump

Muhv
Kasutaja avatar
Klubiliige EKBK
 
Postitusi: 2181
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: E36, i01s, F15

Postitus 11.02.2019 19:53 09

:D seal on peal kõik need lisad, mida mina seda autot komplekteerides oluliseks pidasin.

Muide - HK helil ja standardhelil on vahe i3-s väga väike. Kindlasti saaks parema tulemuse sama raha eest aftermarket kõllid ostes ja veidi kinnitusi järgi aidates. Comfort sisenemise turvalisusest kirjutatakse üle päeva lehes. Selle kõige eest ligi paar kilo lisaks maksta? Automaatne parkimine tuli toona sisuliselt tasuta kaasa.

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7650
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 11.02.2019 23:50 38

Pseudohirm autovarguse üle on kindlalt viimasel kohal lisavarustuse valimisel.
Eriti elektriauto puhul.
Esimene samm võtmevabal kasutamisel oli see, et võtit ei pidanud süüteaugus keerama,
piisas sisse torkimisest ja/või sisse surumisest.
Teine samm on nupuga käivitus. Kui juba uksed lahti said, siis võtit näppima enam ei pea.
Siis tuli võtmeta kasutamine - uksi saab lahti ja kinni käepidemega. See on kõige suurem
edasiminek, kuna selle puhul ei pea võtmega mässama iga kord kui saabud/lahkud.
Siis tuli pagasiruumi funktsioon - ilma käteta avamine/sulgemine - see on mõistlik ainult
sel juhul kui pagasiruum on igapäevaselt kasutusel.
Ja viimane mugavussamm on automaatne ukse avanemine ja sulgumine (Model X) - teatud
kitsastel tingimustel võiks sellest isegi abi olla, aga kui juba kauba saab paigutatud pagasiruumi,
mis jalaviipega avanes, siis see, et juhiuks ise lahti tuleb, see on juba liig. Pigem on sellest
mugavuse mõttes tarvilikum soft-close, et ukse sulgemine ei tekitaks stressi.
KSP - kõrgsurvepump

Raivo
Huviline
 
Postitusi: 3571
Liitunud: 01.10.2002 09:58 38
Asukoht: Tallinn

Postitus 12.02.2019 09:24 57

Dsiisas. Kas on vaja igas teemas targutada kui kasuliku informatsiooni hulk on 0?
Super(b) & A180

Muhv
Kasutaja avatar
Klubiliige EKBK
 
Postitusi: 2181
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: E36, i01s, F15

Postitus 12.02.2019 10:38 18

I3-l on meil siinkandis 2 kõige olulisemat lisa:

1. Soojuspump - see tagab normaalse aku töö nii külmas kui soojas. Samuti aku pikaealisuse. Ilma soojuspumbata on -20C korral auto kasutatav võimsus ja laadimiskiirus oluliselt piiratud.
2. Kiirlaadimine. DC kiirlaadimisega tuli varajastel aastatel kaasa ka AC laadija võimsuse kasv. See võimaldab täiesti tühja 60Ah aku ELMO laadija AC otsast laadimiskorra normajaga 100% täis saada. Ilma peaks 2 korda autentima.

Sealt edasi on kõik mugavuslisad. Neid on 7-seerial kindlasti rohkem.

arnis
Huviline
 
Postitusi: 7650
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Asukoht: Keila
Peamine sõiduk: E39 520d

Postitus 12.02.2019 21:26 16

-20*C puhul sõidukite soojuspumpa üldiselt ei kasutata.
Sealttulenevalt pole vahet, kas autol on soojuspump või ei ole (-20*C puhul).
KSP - kõrgsurvepump

Muhv
Kasutaja avatar
Klubiliige EKBK
 
Postitusi: 2181
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: E36, i01s, F15

Postitus 13.02.2019 09:09 07

Töötab eelsoojenduse ajal nii mis müriseb.

Ilves
Huviline
 
Postitusi: 1360
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus 13.02.2019 18:27 21

Raivo kirjutas:Dsiisas. Kas on vaja igas teemas targutada kui kasuliku informatsiooni hulk on 0?


Kirjutan alla.

Muhvi autole kiiret müüki!

Muhv
Kasutaja avatar
Klubiliige EKBK
 
Postitusi: 2181
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: E36, i01s, F15

Postitus 13.02.2019 19:49 06

Ilves kirjutas:Muhvi autole kiiret müüki!


Tänan, tänan :D

Tehniliselt võttes kuulub see auto nüüd küll juba Inchcape Motors Estonia OÜ-le. Emotsionaalne side on veits siiski säilinud.

Henri.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 11722
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Asukoht: Tln/kesklinn
Peamine sõiduk: 328 kuut

Postitus 15.02.2019 11:54 55

i01s sõidab sama nrmärgiga siis nüüd? :)
Mul naabril ka i3 nagu sinu endine ja vaikselt olen silma peal hoidnud nende hindadel, kuniks nüüd nägin pool km kodust eemal sellist musta nagu su praegune. No on ikka ägedam küll.
Visuaal kõrvale jättes, siis peale aku mis erinevusi veel on igapäevakasutuses jmt PFl vs FL?

Muhv
Kasutaja avatar
Klubiliige EKBK
 
Postitusi: 2181
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: E36, i01s, F15

Postitus 15.02.2019 21:55 09

Recycling on i3 puhul kõva teema - numbri edasikandumine seda vaid rõhutab :D

Suurim vahe (kui värv kõrvale jätta) on tagasihoidlik tähis s mudelinimes - i3s. Ehk siis i3-e M variant :D
Vedrustus on jäigem, rööbe on 4cm laiem ja eks see anna ikka tunda ka. Praegu on talverattad all, aga kui suvekatele läheb, siis peaks vahe veel suurem olema. Rehvid on s-il laiemad. Täiendav 10kw avaldub peamiselt kiirusel üle 80km/h. 94ah aku võib mõnes olukorras ka rõõmu pakkuda.

Tegin enne ostu elektrikatel korraliku ringi peale ja no - endiselt ei ole 40-45k hinnaklassis i3-le vastast.

Eelmine

Mine BMW sõidukid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole