E34 520IA väristab.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

valga
Huviline
 
Postitusi: 193
Liitunud: 10.09.2011 20:05 45
Peamine sõiduk: Bmw E28 524Td

Postitus 07.01.2019 08:59 45

Tere,

Sai soetatud üks E34 520IA M50 mootoriga, ATM kastiga.
Ostes tundsin kohe, et mootor käib ebaühtlaselt aga müüja ajas selle mootoripesu kaela, et äkki niiskus süütepoolidele sattunud..enne seda olevat ilusti käinud.
Arvasin ka, et kui kapotialust pesi siis tõenäoliselt ka selles asi on, et niiskus kusagil vahel.

Nüüdseks kontaktid kuivatatud, auto üles sulanud aga ikka väristab..nagu viskaks vahepeal silindri tagant ära.
Külmalt raputab ka 1000 - 2000rpm vahemikus, soojenedes muutub värin väiksemaks aga päris ära ei kao.

Millised on käigukasti turbiini värina sümptomid? Võiksin seda kahtlustada?
Plaanin silindrites kopressioonid ära mõõta + küünlad ja õhuldõviku ära vahetada (Teibitud )..
Väidetavalt on ka karteri tuulutus klapp peetis, kas see võiks ka mootori töös ebaühtlusi tekitada?

patrik
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3830
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri

Postitus 07.01.2019 09:06 53

Mis firma süütepoolid?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520

valga
Huviline
 
Postitusi: 193
Liitunud: 10.09.2011 20:05 45
Peamine sõiduk: Bmw E28 524Td

Postitus 08.01.2019 19:44 11

Olin nüüd mõned päevad tsivilisatsioonist eemal, seega autoga tegeleda pole mahti saanud.

Poolide firmat ei osanud isegi vaadata..homm vaatan ning kirjutan.
Proovin homme ka surved ära mõõta ja küünlad ära vahetada..ehk on tolku.

Roland325
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1449
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: BMW 650

Postitus 11.01.2019 10:35 15

Ega küünlad õli sees pole? Siis hakkab ka vahele jätma. Klapikambrikaane tihend neil tavaline probleem. Tuleb ükshaaval süütepoolid eemaldada, siis kohe näha.
Turbiin sellist asja ei tee.

valga
Huviline
 
Postitusi: 193
Liitunud: 10.09.2011 20:05 45
Peamine sõiduk: Bmw E28 524Td

Postitus 11.01.2019 14:08 47

Küünlad vahetatud - olid tõesti õli sees. Tuleb klapikambrikaane tihendi vahetus ette võtta. (Tellitud)
Ventikal 11st tiivikust 4 olid kadunud - Vahetatud
Drosseli ja õhulugeja vaheline lõdvik - Tellisin b grupi..oli ca 3 cm lühem - saatsin tagasi. Uus originaal kohal, peale tööd viskan külge.

Käima pole pannud, kuna küljesolev lõdvik täiesti utiil ja ilma ta ei käiks niikui nii õigesti.
Õhtul saan proovida.

patrik
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3830
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri

Postitus 13.01.2019 14:19 04

patrik kirjutas:Mis firma süütepoolid?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520

valga
Huviline
 
Postitusi: 193
Liitunud: 10.09.2011 20:05 45
Peamine sõiduk: Bmw E28 524Td

Postitus 14.01.2019 19:21 47

Süütepoolid on BERU toodang.

Auto käib nüüd ilusti sirgelt.

Ise kahtlustan, et viga oligi selles, et küünla augud olid õli täis ja seetõttu ka vahele jättis.

AARE540
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9597
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Saab 9-5 Aero, BMW 540i '94, Scania R500 '18
Telefon: 53311120

Postitus 18.01.2019 11:50 38

Usu mind, suur osa oli ka tiivikul :D
PS! Ära tsiteeri eelnevat postitust!

valga
Huviline
 
Postitusi: 193
Liitunud: 10.09.2011 20:05 45
Peamine sõiduk: Bmw E28 524Td

Postitus 18.01.2019 20:42 55

Ma täitsa usun. :D
Tiivik aga ei saanud tekitada olukorda kus pütt tagant kadunud oli..Summutist oli kuulda kuidas vahele jätab :D


Mine 5. seeria

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: rynno300