x5 e70 3.0sd CHARGING FAILURE(ei lae)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: MargusA, Caspar, Henri.

kaits777
Huviline
 
Postitusi: 10
Liitunud: 26.12.2017 17:42 47
Peamine sõiduk: BMW X5 e70 3.0SD
Telefon: 00358403723723

Postitus 10.02.2019 13:24 49

Ehk siis eile viskas teate laadimise probleemide kohta.Mötlesin ,et ennem kui kapottialla ronin kysin eelnevalt kas seal vöib ka mingeid nö."imelisi vigu" olla nagu tyypvigadena? või on köige töenäöolisem ikka nagu alati harjad või pingeregulaator vms.?
Ja kas generaatori vahetuse /remondi juures on ka mingeid erinippe vaja teada ? :)
Ehk kellelgi sama rada juba läbitud ? :)

Lisan veel et kilomeetreid kellal 289000 ja aku vahetatud nii 3kuud tagasi.Aku kodeeritud ja 90 / 900 Bmw originaal.

Tänud juba ette infojagajatele!

unicoil
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 455
Liitunud: 06.02.2013 22:31 25

Postitus 10.02.2019 14:02 33

Enamasti ikka generaatori viga. Kindlasti vahetada generaatori polt (12318574809) kui läheb maha võtmiseks, need on vahel pooleks läinud, siis tuleb generaatori rihm maha. Arvutitesti teha ja vaadata, kas on ka BSD signaali viga ja mootori massikaabel ka mõistlik üle kontrollida.

buumritossutaja
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 116
Liitunud: 07.03.2009 20:34 44
Asukoht: Võru
Peamine sõiduk: BMW 325 tdsa Touring 1998
Telefon: 53739469

Postitus 11.02.2019 13:17 14

Tere!

Vend maadleb praegu sama teemaga. Viis Tartusse remonti gen. öeldi et külmjoodis vahetati ära regulaatori komplekt. Tema autol on intel. laadimine, asemele pandi hoopis tavaline. Hakkas laadima aga veateated olid, et ei saa gen. ühendust ning õlitaseme andur läbi. Vahetas anduri ära, gen viga jäi. Nüüd vahetas ära intelig. regulaatori vastu aga laadima hakkab alles siis kui tõstad pöörded üle 2k. Mingi aeg läheb uuesti diagnosti.
Tal on 4.8i aga ega seal vist vahet ei ole mis mootor. Ehk peab jälgima mis süsteemiga tegemist on.
No ei ole paremat...

kaits777
Huviline
 
Postitusi: 10
Liitunud: 26.12.2017 17:42 47
Peamine sõiduk: BMW X5 e70 3.0SD
Telefon: 00358403723723

Postitus 13.02.2019 16:32 23

Pärast geneka lammutamist tundub, et probleem leitud. Harjad on nii öelda endised.. Vähemalt yks neist.
Pilt

Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla

kaits777
Huviline
 
Postitusi: 10
Liitunud: 26.12.2017 17:42 47
Peamine sõiduk: BMW X5 e70 3.0SD
Telefon: 00358403723723

Postitus 14.02.2019 01:41 56

kaits777 kirjutas:Pärast geneka lammutamist tundub, et probleem leitud. Harjad on nii öelda endised.. Vähemalt yks neist.
Pilt

Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Kysimus veel nende nö. kontaktpindade kohta, kus harjad vastas. Kas neid saab, vöib või peab ka kuidagi millegiga puhastama või miskit muud tegema ...? On teised ysna näruse väljanägemisega...
On äkki mingeid muid toiminguid peale harjade ja regulaatori vahetuse mida genekaga vöiks teha kui ta juba mul siin laual laiali on.. PiltPilt

Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla

aronz12
Huviline
 
Postitusi: 653
Liitunud: 06.12.2008 11:15 06
Asukoht: Pärnu

Postitus 14.02.2019 22:03 41

Ütleks nii, et need pole mitte närused vaid olematud pinnad seal. Vähemalt ülemine on ju läbi kulunud täiesti.
TEL 57703395

kaits777
Huviline
 
Postitusi: 10
Liitunud: 26.12.2017 17:42 47
Peamine sõiduk: BMW X5 e70 3.0SD
Telefon: 00358403723723

Postitus 18.02.2019 01:14 27

Tegelikult eksid veits...Ylemine tundub ainult kulunum kuna on täiesti kulunud harja töttu säde vahel olnud ja mustaks läind sellest(nii saan igaljuhul mina asjast aru) Fakt on igaljuhul ,et see musta pinnaga on isegi vähem veidi kulunud kui see teine.
Homme uued harjad kylge eks siis paistab mis juhtuma hakkab...
Kas saab teema nö. löpetada.

Teistele sama hädaga ehk abiks natuke infot ;

P.s Vahepeal jöudsin ka ära proovida uue analoogse ehk siis mitteoriginaali vaid nö. "kataloogi järgi peaks sobima variandi pingeregulaatori"...Millega nagu ka igalt poolt foorumitest erinevates keeltes lugeda vöib kaasnesid möningad veateated nagu;
1.generaatori ja laadimiskontrollseadme vaheline kommunikatsiooniviga..
2.ölitasemesensoriviga...
3.köikuvad tyhikäigu pöörded sooja mootoriga peale lyhildast paigal seisu tyhiköäigul(500-750rpm)
Kusjuures samal ajal möötes otse generaatorilt nägin ,et pinge köikus pööretega koos 13,4 - 14,...
ja vist oli veel mingeid vigasid...
Igaljuhul sain mitmes erikeeles kinnitust ,et sellele genekale(220A Valeo) on lihtsalt vajalik orig.pingeregulaator ja nö.analoogidega see auto lihtsalt ei taha normaalselt töötada :)

kaits777
Huviline
 
Postitusi: 10
Liitunud: 26.12.2017 17:42 47
Peamine sõiduk: BMW X5 e70 3.0SD
Telefon: 00358403723723

Postitus 19.02.2019 10:39 23

Asi korras!
Uuesti need mitteorig. harjad+regulaator maha. Vanale(originaalile) uued harjad kylge ja kokku tagasi.
Köik veakoodid ja teated kadund, tyhikäigupöörded korras, laadimine olemas ja köikide osade omavaheline kommunikatsioon toimib.
Loo moraal-kasutage ikka originaalvaruosi.!
Pildil nn. mitteorig. made in england regulaator(mittetoimiv)
Tänan neid kes viitsisid vastata! Pilt

Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla


Mine X seeria

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole